Zachęcam do umieszczania swoich list filmów Hilla. Moja lista:
1. Butch Cassidy i Sundance Kid 9/10
2. Żądło 9/10
3. Rzeźnia nr 5 7/10
4. Świat według Garpa 7/10
5. Hawaje 6/10
6. Mały romans 5/10
Plany: Wielki Waldo Pepper, Na lodzie, Mała doboszka (TVN7 puszcza go czasami)
Widziałem 5 jego filmów i wszystkie 5 cechowała doskonałość:
"MAŁY ROMANS", "Butch i Sundance", "ŻĄDŁO", "Wielki Waldo Pepper", "Rozkoszny domek".
Ten pierwszy to jeden z najpiękniejszych filmów jakie w życiu widziałem, a "piękny" to słowo którego bardzo rzadko używam.